Torsdag

Gud så dåligt jag har sovit i natt. Jag har vaknat hela tiden. Snuvig och retlig hals.

Har varit hos läkaren idag på förmiddagen.
Gick dit för jag har haft feber från och till i 4 veckor.
Nu hade jag virus och antagligen har jag halsfluss med, men det har inte brutit ut riktigt men hela halsen var härligt röd. Förkyld och ont i öronen har jag också. Underbart eller inte!!!
Denna gången fick jag antibiotika och nån annan tablett, slemlösande tror jag.

Har även tagit prov för svininfluensan.

Så jäkla tradigt för jag skulle träffa Jessica & Hugo i morgon i Ängelholm och äta lunch med dom.

På lördag skulle jag och Oscar på bio, men nu får vi skjuta fram det till nästa lördag. Om han kan då.
Annars så får jag ju vänta tills han kan. Vi har bestämt film, men det kanske har kommit någon ny tills dess.
Har pratat med honom så vi ska höras i veckan. Han är bara för go! Finaste Oscar ♥

Nä nu ska jag vila mig lite.

Ha det bra!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0