Dagen idag

Sara har varit här så vi har druckit te/kaffe och kollat tv.

När hon hade gått så ringde hon efter en stund och frågade om jag vill följa med till Arons i Hjärnarp.
Visst ville jag det. När jag kommer ut i bilen så säger hon att hon ångrat sig och vi åker till Netto & Willys i Ängelholm istället.
Fine!

På hemvägen så bestämmer hon sig att vi åker till Arons i alla fall.
När vi kommer till Hjärnarp så har det hänt en jävla krock. Brandkåren och två ambulanser var där.

Jag ser att en ambulansman sitter och pratar med en dam vid sidan av vägen.

En första bilen jag ser är rejält pajjad i fronten.
Nästa bil ligger i diket och brandkåren håller på att försöka få ut människan som sitter i den.
 
Jag blev så rörd att jag fick tårar.
Tänker bara vilken panik personen i bilen har som sitter fast.

Vi kommer till affären och jag tänker fortfarande vad jag såg. Jävligt obehagligt!
Handlar och ska köra tillbaka igen.

Nu hade dom fått av taket och man ser en man sitta där i bilen. Dom har gjort så han ej kan röra huvudet/nacken.

I tidningen står det lite mer om själva olyckan.

Hemma igen så fikade vi och spelade skipbo. Iväg och hämta "Kungen", Saras son. Sen bar det av in till Netto i stan igen.

Nu är jag hemma. Har diskat, datanördat mig lite och nu ska jag läsa lite.

Igår så skrev jag ju ett inlägg som var på skoj. IRONI IRONI!!! Det enda som inte var på skoj var att jag har väldigt ont i kroppen just nu. Det är ju dock för jag har feber och grejor.
Nu var det en viss person som kommenterat igen. Jag brydde mig inte ens om att godkänna dom, för personen i fråga är väldigt patetisk som ens orka hålla på i den åldern som personen är i.
Tyvärr så är personen ute efter att få igång mig men lyckas inte. Jag bara ler. Ler för att du är som du är och kan ej rå för att du är som du är när du inte blev som du skulle..hahaha..rolig jag va där =)

Tjolahopp =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

:-)))))))

2009-10-14 @ 22:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0