Härligt

Fick precis en helt underbar bild utav min syster. Låter bilden tala för sig själv!



Här har Ni en kille som älskar att leka med sina leksaksdjur!

Önskar verkligen att Ni skulle kunna får se mina fina brorsbarn, men jag respekterar deras ord att ej göra det !

Ikväll har jag varit och passat Antonio. Han sov när jag kom. Han vaknade till en runda och jag satte på Pippi till honom.
Besöker "damrummet" vilket jag talar om för honom, men när jag kommer tillbaka är han så ledsen för hans mamma ej är hemma. Försökte trösta honom, men han vände sig om och somna igen.

Efter ytterlerligare en timme så vaknade han igen men då gick vi upp och myste i stället och kollade tv.

Nu hemma igen och kollar tv.

Ha en fortsatt kväll.

Massa kramar

Kommentarer
Postat av: Sofi

Hahaha, jisses!!! Där hade Vilde trivts han älskar med alla sina djur, bygga, fixa mata natta för att inte tala om bajsa dom! :o)

2009-10-16 @ 11:32:07
Postat av: Linn

Hahahahaha.. Jag måste.. Förlåt.. Men Sofi.. Älskar Vilde med alla sina djur? Är det verkligen hälsosamt? ;P



Och Anneli, som vanligt är han jättesöt den där ungen =)

2009-10-16 @ 19:48:39
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hahahaha...det börjas i tid =)

2009-10-16 @ 20:28:45
Postat av: Sofi

Oh my, det lät inte bra. Djursex REDAN!! Nä jag tar tillbaka det uttalandet på studs!

2009-10-16 @ 20:32:31
Postat av: Anneli

Hahaha det går inte Soffiproppis...Det ligger i arkivet for ever

2009-10-16 @ 20:33:48
Postat av: Linn

Hahahahaha!

2009-10-16 @ 21:37:29
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0