Idag...

.. är jag seg som tuggummi.

Har bestämt mig för att inte göra många knop idag. Precis bara slappa, kolla tv, läsa, sitta vid datan.
Skulle jag få lite extra energi så ska jag dammsuga. Det vore ju inte en dag försent.

Det var allt för nu. Det har inte hänt så mycket sen jag skrev igår.

Var hemma hos Sara och umgicks med hennes mamma som passade Nonne. Fikade, snackade en massa och busade & kelade med Nonne.
Sen umgicks jag med Sara under tiden hon lagade mat till killarna som kom hem från jobb.

Nu; slappa ännu mer!

Over and Out folks!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hemskt vad du dammsuger mycket x

2009-10-12 @ 11:11:25
Postat av: Anneli

Ibland får man göra det så tiden ska gå.x

2009-10-13 @ 12:56:12
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0