KLAR

Har precis blivit klar med det jag skulle göra och lite till. Det tog ju 3-3,5 h, men nu är det gjort!


Jag har gjort:

Städat förrådet
Städat min uteplats - sopat bort alla löv och ändrat om det som är kvar.
Tagit in alla utemöbler
Tvättat duken till bordet på altanen
Soterat garderoberna här inne
Gjort i ordning bland kläderna, sängkläderna & handdukarna
Dammsugat
Torkat golv

Nu sitter jag och väntar på att golven ska bli torra.
Sen blir det duschen och soffan.
För nu är jag helt slut i kroppen.

Tur jag ej ska göra något imorgon.

Mina föräldrar kommer hit efter att dom varit i Ängelholm.
Pappi ska sätta upp min nya lampa och fixa det stora hålet som någon gjort för att sätta upp den lampan som är där nu. Nämner inga namn..hmm

Nä nu är det duschen som gäller.

Kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0