Kusligt

Igår när jag gick och la mig så stängde jag ner datan på viloläge.
Vaknade ett par gånger och såg att den orange knappen blinkade, som den gör i viloläge.

När klockan är 02 så vaknar jag igen och då är datan igång.
Tyckte det var rätt obehagligt och lät lampan vara tänd.
Är som sagt lite mörkrädd även om jag vet att det bara är jag här.

En annan märklig sak hände för ett tag sen. Då vaknar jag också mitt i natten, tror det var runt två då med, att tv:n gick igång. Jag blev rent ut sagt skiträdd.
Hade kollat på MTV innan på kvällen så när tv:n slog igång så var ljudet rätt högt. Inte konstigt att jag blev rädd.

Sara har berättat att när hon bodde i huset för ett tag sen så hände det också skumma saker där.
Det finns en kvinna en bit från Munka som kan tala med andar. Hon berättade en hel del saker för Sara.
Man kanske skulle göra ett besök hos henne. Fast jag vet inte om jag skulle våga.

Jag tror helt klart på sånt här.

När mormor dog så var mina föräldrar där. Både mamma och pappa vaknade av en kall vind och att någon snudde mammas axel. När dom vaknar så tar mormor sitt sista andetag.
Nu är farmor dog så kom där en vit duva och satte sig på fönsterbläcket. Samma dag som vi begravt henne, men på kvällen hände det.

Pappa som pratade med en präst för ca 1 vecka sen sa till pappa att detta var farmor/mormor som visade att dom fått frid.

Vad är det som sker här hemma hos mig?
Är det farmor som vill säga mig något?
Det har ju hänt efter sen hon dog.

Hon finns alltid i mina tankar och i mitt hjärta!



Till Minne Av min älskade farmor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0