Lite kort & Rosa Bandet Galan

Pappa och jag körde ut till kyrkogården till farmor & farfar för att tända ljus.





Sen hade jag och Zack lite mys. Jag satt vid datan och han myste ner sig i sängen.






Blir nog bio ikväll kanske, Sommaren med Göran!

Rosa Bandet Galan:
Igår var vi ju på Rosa Bandet Glan nere på Malmlö Arena.
Det var riktigt trevligt och kul.
Väldigt rörande när man fick se dom som förlorat sin kamp i cancer.
Att en familj ska drabbas flera gånger är helt ofattbart.<
Man tänker liksom tillbaka när man såg tjejen få cellgifter, precis som mamma fick för 10 år sedan.

Escala, Timbuktu, Damn!, Magnus Tingsek och Pauline, Leona Lewis, Måns Zelmerlöw och Sarah Dawn Finer var där och uppträdde.

Sen var där någon i pausen som sjöng och höll låda. Har inte en susning om vem det var. Hon var från Skåne men bodde i Stockholm.
Vi försökte luska ut vem det var men såg inte så långt ner till scenen.

Dom fick i alla fall in 47 miljoner på dom 2 timmarna vi var där. Det är inte illa.
Dom trodde aldrig att miljonetelefonen skullr ringa men det gjorde den =)

Jag ringde på bilarna. Hade varit coolt om man hade kommit fram och dom frågat: Vart ringer du ifrån?
- Jag sitter inne på arenan
..hihi

Jag lägger in kort när jag kommer hem.

Nu ska jag mysa lite med Zack.

Ha en fin fredag.






Kommentarer
Postat av: mamma mia

Vad trevligt ni verkade ha haf det pa rosa bandet galan. Hade jattegarna varit med. Blev mamma rord? Maste ha varit jobbigt for henne speciellt. Ja, vi ska vara sa glada att han blir fri fr cancern. Det ska vi minsann tanka pa mer da vi kan bli lite irreterade pa vr kara sota mamma. Men det blir jag faktiskt valdigt sallan. Mest du och jag som tjurar , haha, med varandra x Ti amo x

2009-10-31 @ 11:23:50
Postat av: Anneli

Ja det var verkligen trevligt. Vi skrek, klappade, skrattade och grät. Vi betedde oss som om vi aldrig varit ute..haha.. Nä det var jättetrevligt. Verkligen kul att se alla dessa kändisar irl.

Dom 2 h gick så himla fort bara. Vi kunde ju fått minglat rundor bland dom som varit med efteråt..hihi..



Det ar väldigt känslosamt i omgångar. Klart både mamma & jag tänkte tillbaka. Tänker på min vän med som vi inte är så säkra på om det bara är körtlar lr ngt annat.



Älskar Er också, xxx

2009-10-31 @ 13:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0