Shopping


Nu när hösten är här med förkylningar och influensor så måste man inta vitaminer.
Jag tänkte att det är lika bra att inta så många så möjligt på samma gång och lite till så Berocca var den jag tog.
Sen ser man ju upp till sin storasyster och eftersom hon har tagit såna här länge så ville jag ju vara som henne =)

Sen skulle jag köpa choklad. Har ju trillat dit igen. Ska ta tag i den en annan dag.
I alla fall så köpte jag ett nytt lala idag.



Ett råd: KÖP INTE DETTA

Det var alles. 
Nu Bonde söker fru

HAJ!
Torsk...

Ja jag vet..torrt skämt

Kommentarer
Postat av: Sabina

Va tyckte du inte om d chockladen???? jag tyckte den va jätte god...men så klart smaken e olika...hoppas allt e bra....puss

2009-10-08 @ 12:14:31
Postat av: Anneli

Nä Sabina det var inte alls i min smak.



Jodå det är okej. Fast mådde bättre för 10 år sen..hahaha..PUSS

2009-10-08 @ 12:44:14
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0