Vilken tur =)

Åkte med pappa in till Brännborns innan idag för att lämna min tunika.
Vilken tur jag hade. Där var bara en enda kvar i den färgen och storlek 40 =)



Hoppas verkligen inte att den med går sönder. Då ger jag upp!

Som sagt pappa kom och hämtade mig. Zack var med. Åh vad glad han blev när han såg mig. Och jag honom så klart. Han pussade och pussade.
Fattade inte först varför pappa ville att jag skulle sätta mig där bak, men det var ju för Zack satt där framme.

Medans pappa gjorde sitt ärende i Munka så gick jag och Zack en promenad. Sen bar det av till Ängelholm.
Han är så fin den lille plutten.



Tänk som han har växt på dessa månaderna sen mamma & pappa köpte honom. Långhårig har han också blivit. Fast nu har pappa klippt honom så han är så fin så =)



Detta kortet är nästan precis när dom fick hem honom. Då var han bara 7 veckor, knappt 8.
Raggsockan är ju större än honom.

Finaste lille Zack!

Nu ska jag göra lite te och kolla tv:n.

Ha en underbar dag!

Kram kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0