Arg, ledsen & besviken

Som jag skrev harom dagen sa skulle vi till Plitvice i Kroatien pa sondag, men nu har Janez bestamt sig for att det inte blir nagot. Om det ar for det blir for dyrt i och med vi bara blev fem eller for han straffar oss for andra klagat pa honom, det vet jag inte.
Men jag ar bade arg, besviken och ledsen for jag hade verkligen sett framemot att far aka till nationalparken.

Som tur ar ska Anna hyra en bil sa jag kan följa med henne pa en runda i stallet, men jag hade ju garna akt till Kroatien anda.

Hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Anneli!

Hoppas allt är bra med dig,jag förstår att du är besviken det hade jag också varit,men du får säkert trevligt i kväll i stället när ni ska ha kräftskiva,också blir det ju nattbad med god dricka och levade ljus,det blir väl mysigt.Kram vi hörs

2009-09-04 @ 20:34:54
Postat av: Anneli

Jag har ju haft en underbar dag idag sa jag ar helnööjd =)

2009-09-05 @ 21:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0