=)

Har varit hos läkaren och fick bytat lite behandlingar. Känns riktigt bra.

Första dagen vi var här så skulle jag ju ha sjukgymnastik, men dom visade mig fel som jag fick gymboll. Hårt pass, men skönt trots allt. Hade dock träningsvärk i magen ett par dagar efteråt.
Idag fick jag gymbollen som jag ska träna varje dag dom sista 2 veckorna. Läkaren föreslog det och klart jag sa ja. Jag gör ju så mycket jag klarar av.

Så mina dagar ser ut såhär 6 dagar i veckan, måndag-lördag:

 9.30: Sjukgymnatisk / Parafinbad för händerna. Turas om, så varannan dag
10.00: Gymboll
11.30: Tens för rygg och axel
13.30: Rygg massage

Helt okej schema! Missade dock gymbollen idag för jag skulle få tillbaka mitt tidschema, men imorgon så blir det full fart.
Sen när jag kommer hem så kan jag ju träna på min egen gymboll. KANON!

Sen har jag också tänkt att fortsätta med sjukgymnastik hemma så kommer mår lite bättre. Nadja sa idag att om jag fortsätter med stretchingen hemma så kommer mina leder må betydligt bättre. Jag känner ju hur skönt det känns i ben, axlar & rygg när jag varit hos sjukgymnasten. Wonderful =)
Jag kanske tom slipper att börja på Humira.

Så nu har jag det som mål: JAG SKA MÅ BÄTTRE!!!
Arbetsträning står på schemat med.

Så nu har jag inte mer att framföra så NI får ha en fortsatt bra dag!
Som vanligt har vi sol och varmt väder.

Kram på Er alla =)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det här låter perfekt gumman jag hejar på dig.

2009-09-02 @ 19:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0