Finally

Nu är jag i Ljungbyhed hos mina föräldrar.

Pappa hämtade mig vid Svågetorp. Han hade Zack med sig.
Zack blev så himla glad när han såg mig. Han pussade på mig en massa och nafsade tom på min näsa så det gick hål, men vad gör då det? Inget! Det är ju "min" lille plutt.

Vi var och fikade på vägen hem. Väl hemma så körde jag upp till mamma på jobbet och sa hej.

Jag har lagt över alla mina bilder från Slovenien på ett usb-minne, så snart nog så kommer fotona in.
Idag hinner jag nog inte. Jag får göra det under helgens gång.

Sara och hennes son Antonio kommer hit om en stund sen blir det nog tidig kväll eftersom jag varit vaken sen halv fyra i morse.

Det var allt för nu!

Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0