Oj oj oj...

...vilka underbar manshänder jag haft på mig...
Jag har fått massage och det var riktigt skönt!
Han tog i precis lagom så det gjorde ej ont. Klart man kände när han kom åt knutorna, men det var ändå sådär behagligt skönt och detta ska jag få 6 dagar i veckan. LOVELY!!!

Här är marknad så jag har varit nere och shoppat lite!
Hittade en jättefin väska, men hade inte tillräckligt med pengar med mig. Köpte en annan men var lite tveksam pga färgerna.
Tog ut pengar och så följde Ros-Marie med ner för jag skulle visa henne den andra. Hon gillade den första, men Inger gillade den som jag spanat in först. Ros-Marie prutade så jag fick den  jag verkligen ville ha för 150 kr. Jag gick därifrån lycklig!



Köpte en jädrans massa trosor med men det får ni minsann inga kort på, haha.

Till Mamma!
Här är hatten som jag köpte. Nicke Nyfiken =)


Snacka om att man ser ut som en turist eller som om jag itne hade något hår, men det bryr jag mig inte om. Huvudsaken jag får skydd från den starka solen.

Nu ska jag gå och köpa mig några flaskor vatten.

Tjingeling Homies!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du kan handla väskan var fin ,ja hatten också det är skönt att du känner dig bättre.Du får väl forsätta dina behandlingar när du kommer hem.du får ha det så bra.

2009-09-02 @ 16:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0