Sondagsutflykten

"Varje" gang jag vaknat inatt sa har jag tankt att jag ej ville folja med till Ljubljana & Bled. Nar jag slog upp min brun-grona i morse vis 7 sa bestamde jag mig till 100% att inte folja med.

Jag gick ner och at frukost med dom andra och sen promenerade jag upp till Hogsta Honset. Hon var dock inte dar, sa jag fick snallt vanta.
Fick senare reda pa att hon var och at frukost sa jag spatserade ner till henne, finaste Anna!

Hon sa att det var helt okej, men sen nar jag skulle ga sa sager hon: Ha en bra dag! Skit pa dig! HAHAHAHAHAHA!
Hon ar for go =)

Har faktiskt inte gjort sa valdigt mycket sen dess. Kollade barnprogram, haha, som jag sag med Theo nar jag bodde hos dom i London. Det var lite backflash, eller vad det nu heter..flashbacks..haha.
Har last  lite, vilat och last igen. Pratat med mamma.
Tagit pa mig bikinin for att sen ta av den 15 min efter da jag konstaterade att det lar inte blir sa mycket sol idag. Himlen ar tackt av moln, moln och ater moln overallt!
Det gor dock inget for min del, men det hade inte gjort nagot om det varit lite sol heller.

Vannerna dar hemma forvantar sig nog att man ska vara jattebrun nar man kommer hem, men sa ar det inte.
Klart jag fatt farg, men jag ar inte megabrun!

Nu ar det lunchtajm sa jag far val rora mig bort dar snart.

Det var lite av det saom varit pa schemat idag.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0