Tisdag

Hade min första behandling idag kl 11:00. Rätt skönt. Sov lite längre, sen gick jag och handlade lite frukost. Trodde dom stängde i matsalen vid 9, men det gjorde dom tydligen inte.
Fick handlat i alla fall.

Efter behandlingarna så tänkte jag att jag skulle ta en dag utan solen för det är så himla varmt, men så blev det inte.
Låg i rummet och läste Veckorevyn som jag lånat av Nergin, men kände ändå att jag inte kunde ligga inne i det fina vädret.
Gick upp till poolen och la mig vid "blatten" (Nergin ) och "wannabe-blatten" (Nina), (internt skämt dock inget allvarligt).
Efter ett tag stod jag inte ut mer att bara ligga och pressa. Gick till den lilla affären och kollade om dom hade någon hatt, vilket hade, men kunde ej sätta upp notan på rummet. Snälla rara Anna lånade mig pengar för hon behövde också en hatt. Tack Anna! Nu är vi dom snyggaste vid poolen. Fast det hade vi varit utan hatt med =)

Har fått sluta på vattengymnastiken på morgonen. I fredags var jag rätt dålig och igår när jag badade så mådde jag dåligt igen och blev skakig. Obehagligt när man ej är sån annars.
Var dock hos läkaren och han sa att jag skulle sluta för termalvattnet vi badar i är antagligen för kraftigt för mig.
Lite tråkigt för det var skönt, men man får lyssna på sin kropp.

Ska till läkaren imorgon igen. Då hade det gått 2 veckor så nu ska vi prata om hur behandlingarna varit för mig och så kan man eventuellt byta.
Tror jag ska be om parafin för mina händer och eventuellt vanlig massage i stället för vattenmassage. Kanske dom kan fixa till ryggen lite.

Nä nu får det vara bra.

Må Väl, kramar

Kommentarer
Postat av: loppan

2009-09-01 @ 19:06:39
Postat av: loppan

Hej Anneli!

Hoppas du blir något bättre tills du kommer hem,men det tror jag att du blir annars får du stanna14 dagar till ha ha ha ,nej jag skoja bara jag skulle vilja se dig i din nya solhatt.Du hadet så bra kram.

2009-09-01 @ 19:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0