Fredag =)


Som vanligt somnade jag sent i går pga fläkten och en jädrans massa oljud från rören vilket resulterade att jag vaknade sent i dag.

Har varit inne hos Lina. Skulle gå hem efter ett tag för att äte lite, men nähe det fick jag ej. Hon tyckte jag kunde äta med henne och Liam för hon tycker det är så trevligt när jag är där =)
Vi drack kaffe och käkade mackor.

Liam skulle på dagis så då stannade jag kvar med lilla Lova som låg och sov.


Lilla sötnosen. 1,5 månad

Cattie hon ringde och frågade om hon & Sessan fick komma. Så klart dom fick =)
Jag hann aldrig gå hem innan dom kom utan dom knackade på hos Lina & Roger.
Jag som precis hade börjat gosa med Lova så kommer Cattie och tar henne från mig..haha. Alla vill mysa med henne.



Vi gick in en runda, men Sessan ville hoppa studsmatta så medans hon gjorde det så gjorde jag vid rabatten på innergården. Den ligger precis vid mitt fönster och eftersom snåljåpen ej kan anställa en vaktmästare eller få hit sin röv och sköta fastigheterna han köpt upp, så räfsade jag bort alla löven och hackade bort lite ogräs. 

Snicksnackade lite med Konni & Tess och efter femte gången Vanessa kallat på mig så gick jag in till Cattie och henne som käkade pizza. Jag fick också lite - mumma.

Cattie var snorförkyld och klarade ej att vara ute i solen så hon låg och vilade i min säng. Vanessa lekte med mina giraffen, som hhon en gång i tiden var livrädd för. Hon vågade ej gå förbi dom..haha.


Finaste tjejen ♥

Sessan blev rastlös och ville hem så jag föreslog att hon & jag skulle gå ut coh plocka vitsippor så kunde mamma vila under tiden.
Det ville hon.
Hon berättade för mig att hon varit i skogen innan, men inte med mamma & pappa. Hon & Wille hade gått till skogen själv och dom var ej rädda för där var inga spöken.
Jag behövde ej vara rädd för jag gick med henne ♥

Vanessa & min vårpromenad i bildform




Bilden blev lite suddig, men vi tog kort på ankorna i vattnet.




Vanessa hittade vitsippor

















Vanessa & Antonios date






Jag bad dom titta på mig. Gick inte så bra


Äntligen på lekplatsen


Dom jobbade på restaurang. Jisses så mycket god mat jag fick

Nu var det slut för denna gången. Bjuder på en bild på ett tufft träd. Tycker jag i alla fall =)


Närbild



Nu ska jag gå in till Tess och träffa lille Morris och hans matte och husse.
Åh, han är så söt!
Foto kommer sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0