Mixed things

Det har varit en helg där det varit full rulle hela tiden typ. Umgåtts med Lina, Liam & lilla Lova.
Har lånat Lova på promenader. Liam har jag också lånat lite.






Liam fotar mig och jag fotar honom ♥



Maria & Theo har varit här.
Vi var i Ängelholm i fredags och i söndags var vi i Hembygdsparken. Liam, Malou & Victor var också med i hembygdsparken.


Tog en liten fika på Nilssons Skafferi efter ett besök på bibblan i Ängelholm i fredags. Theo spexar som vanligt ♥

Hembygdsparken


En kelsjuk get












Ett fint träd =)












Liam tar en välbehövt paus efter långa promenader. Han somnade gott på kvällen.


Theo & Liam skulle kolla Ige Ice 3, men dom hade myror i brallen =)

I går kom mamma & pappa och hämtade Maria & Theo och lämnade av Zack. Finaste plutten ♥
Att en hund kan ge en så mycket glädje.



En härlig vårpromenad med Liam & Zack bland alla vitsippor







Zack vilar middag

I dag har jag gjort en kolatårta på jobb. Även om jag bara jobbat i dagarna tre så tycker jag det är riktigt skoj.
Det känns dock i kroppen när man klar med dom två timmarna som jag ska jobba. Carina säger dock till mig att jag ska sätta mig ner och vila när jag behöver, men det kan jag göra när jag kommer hem i stället. Jag vill göra så mycket så möjligt i stället =)

Hade satt upp mig på väntelista på en massa böcker på bibblan. Så klart kommer alla på en och samma gång. Nu har jag tre böcker att läsa så jag får sätta i gång. En lämnade jag tillbaka fast jag väntat på den i nån månad.

Nähepp, nu ska jag och Zack lägga oss.
Vi har varit ute på promenader fem gånger i dag. Innan i eftermiddags så mötte vi två hundar, en hane och en tik. Hanen skällde så Zack blev tokrädd och sprang bakom mina ben och gömde sig.
Tiken ville hälsa på honom men han var fortfarande rädd, så han höll sig där bak men tittade ut mellan mina ben..haha..
Nu i kväll så träffade han en tik, Bella. Som dom lekte. Bellas matte berättade vilken tid hon brukade gå ut om kvällarna så vi får se om vi träffar dom fler gånger =)

Nu bingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0