Ont, det gör så ont

Det som man ej trodde skulle ske, skedde.
Tårarna trillade nedför mina kinderna utan att jag kunde göra något åt det.
Det jag fick se gjorde ont. Väldigt ont, men nu vet jag och då får man bearbeta det på bästa möjliga sätt.
Det kommer att ta tid, men tiden läker alla sår. Förhoppningsvis.
Det kommer aldrig bli som det en gång varit, men man ska blicka framåt istället för bakåt säger dom som vet.
Men det gör ont, fruktansvärt ont. Ingen vet, jo en och så ska det förbli för det gör ont, fruktansvärt ont.

Kommentarer
Postat av: Cattie

Trillade in i din bligg för ovanlighetens skull & läser ngt hänt. VAD?

Ring mig om Du vill

kärlek

2010-04-22 @ 20:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0