Påskafton

Har sovit som en håsa i natt, så när pappa gick upp la jag mig i hans säng och sov en stund till.
Skönt var det!

Vaknade med en underbar migrän så det var bara att äta lite, ta en tablett och bädda ner sig en stund till.

Har precis varit ute och gått med Zack en sväng och varit inne på lekplatsen med Theo & Maria.

Middagen är snart klart. Mammas underbar goda kylling. Provsmakade såsen och den smakade nästan likadant som farmors brukade göra.
Fast inget går upp mot farmors kylling, inlagda gurka, såsen och potatisen. Vet inte vad hon gjorde för det smakade ALLTID gudomligt!
Hennes köttbullar: mums och såsen där!
Hennes stuvade makaroner och korv var suveränt gott!
Saknar henne så mycket!

Härom dagen när jag kollade på tv:n så handlade om en tjej som dött och hennes familj och vänner skulle fira hennes års dag med glädje. Det var dock sorgligt och så klart blev jag rörd, tittade upp på farmors kort och saknade hennes fruktansvärt mycket.
Hon har det bra nu!

Nu ska vi äta, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0