Söndag

Jag har sovit underbart gott. Endast varit uppe två gånger vilket är kanon! Hade sovmorgon, fast jag var i och för sig uppe länge, så det är nog därför jag hade sovmorgon. Skönt var det i alla fall.
Vaknade på ett toppenhumör!

Ätit frulle
Busat med Liam & Jonathan
Dom + Linnéa fick lite choklad av mig
Pratat med Maria & Lina, grannarna

Det är väl det jag gjort sen jag vaknade.

Nu ska jag gå in till Lina & Roger och snicksnacka lite.

I eftermiddag kommer finaste Cattie. Ska kolla film och så klart måste jag fota hennes mage där det ligger en liten, liten bebbe =)

Ha det så bra!

Kram


Kommentarer
Postat av: Helene Victoria<3

Heihei! Jeg ga bikinien din 5 stjerner:) Vil du se på min og gi den 5 tilbake? :)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=OKg0HlHs2RpSSHUpsuijAKRf#bikiniGallery



Setter stor pris på om du gjør det:)

2010-04-11 @ 23:22:13
URL: http://helenelicious.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0