Suck

Sitter i lugnan ro och lyssnar på 80-tals musik och njuter av det jag hör. Vad händer? Jo, rören börjar brumma, föra oljud, sen slå fläktafan i gång och rören dönar ännu mer när fläken tystnar.

Såhär låter det och jag blir tokig. Tryck fram till 2 min ca.

 

Okej om det hade varit på dagen eller under dagens gång, men nej nej, på kvällen och natten ska det hålla på.

Var tvungen att spela in för jag skulle skicka till miljökontoret så dom skulle höra hur det lät så det blev lite fart på dom.
Nu har dom hört i alla fall och handläggaren ska visa det för enhetscheften, brev skickas ut till hyresvärden att han ska åtgärda inom det snaraste, vilket jag vet att han ej kommer göra. Gjorde han ej det  -08 så varför nu????
Hyresgästföreningen också lyssnat, fast bara för det skulle vara. Det är inte deras avdelning.

Bulan får det hett om öronen..haha.. Han fick minst 2 st brev från hyres i går. Efter helgen kommer han få 2 stycken till och det ena kommer innehålla minst, minst 50 st olika brister i EN lägenhet. Mohahaha =)
Om jag är skadeglad? JA!!!!
Brukar ej ta till ordet hata, men jag är på god väg!

Jag & Lina kollade värmetemperaturen i vattnet i våra lyor idag. Lina hade 46 grader & jag hade 47 grader.
Miljö sa att det ska minumum vara 50 grader.
Så där kommer ett brev om just det.

Nu är vi i alla fall 3 st som vänt oss till hyres. Vi hoppas på att han ska bli svartlistad. Det hade varit underbart för han gör icke några knop här alls.
Har inte sett röken utav honom sen i lördags kl 22.30 smög han runt här och han trodde jag skulle bli rädd när jag mötte honom. Jag skrattade inombords!

Nä, nu får det bli god natt faktiskt!

Natti natt

Visst är livet underbart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0