Underbar söndag

Min söndag har jag tillbringat i goda vänners sällskap.
Vilken söndag =)

Har varit inne hos Lina nästan hela dan. Där var lite olika vänner till Lina; Lutti, Jill & Mindy.
När dom åkt kom Cattie. Vi skulle egentligen kollat film, men vi blev kvar inne hos Lina och umgicks med henne, gosade med Lova & busade med Liam.
Lutti kom tillbaka med sin man Magnus. Vilka människor och då menar jag på ett bra sätt för jisses som vi skrattade.

Lina har bjudit på både lunch, fika och kvällsmat. Jag fick smörgåstårta och en superduper god tryffel-hmhm-tårta.
Hennes brors fjälla, Mindy, hade gjort allt. Supergott var det och jag tackar så mycket för allt gott och skitkul sällskap =)

Efter nån timme så gick jag & Cattie in till mig. Hon åt pizza sen var det nästan dags att åka hem för henne.
Följde henne till bussen och på vägen mötte vi Lina, Liam & Lova så dom följde också med till bussen.

Jag & Cattie gick ut ca 20:20 och jag kom in igen 21:50. Kallt var det!
Först så stog vi utanför Lina och pratade, sen kom Sara & Nonne och då gick vi ut där och då kom Tess också ut så vi stod där och babblade.
På vägen in så kom Ingela ut och sen Rille så vi stod där och tradade ett tag.

Jag är fortfarande kall om händerna sen jag var ute och det är trots allt ett bra tag sen jag kom in.

Om vädret är i morgon så kommer Maria & Theo hit och umgås med mig. Kan vara skönt att det bara är vi tre så man hinner prata och umgås.
Vi ska i så fall i väg och strosa i stan, sen blir det att mysa på kvällen. Äta god mat och ev dricka vin som jag köpte i Slovenien.
Om vi nu skulle göra det så är det hundra år sen jag drack så jag kommer väl känna av det efter första klunken..haha
Nä det ska bli helmysigt!

Nu ska jag bädda ner mig och läsa min bok hade jag tänkt!

Bara ler när jag tänker på min dag =)

Natti, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0