Dagen på Odd Molly =)

Mamma och jag tog buss och tåg Köpenhamn.
Vi mötte upp Maria på Nørreport sen gick vi till butiken där Maria jobbar.

Jag och mamma gick i butiken som om vi jobbade där..hihi..

Maria ville att vi skulle följa med på modevisning nu i kväll, men jag kände att det räckte för idag.
Det tar ju trots allt 2-3h att komma hem också.

Där var verkligen riktigt trevligt att vara där och hälsa på.



En sån här tröja blev det idag. Verkligen supersnygg!!



Denna koftan med, men jag har ett foto i min laptop som är bättre, men kommer inte åt den nu då strejkar.
Tycker verkligen denna är supersnygg och jag blev helt kär i den när jag såg den och ännu mer när jag provade den.
Nu är den min =)))

När vi skulle åka hem från Köpenhamn så gick allt snett.
Vi hoppade på fel tåg, kom på fel sida av tågstationen, vi hittade ingen biljettautomat och vi var försent ute om vi skulle hinna med rätt tåg hem och hinna med nästa och bussen hit.
Detta resluterade att vi fick en svinasådyr biljett av farbror fucking tågvärd.
Fast vi kan ju säga som så att biljetten mellan Köpenhamn och Malmö kostade lika mycket som den lunchen vi aldrig åt, så det jämnade nästan ut sig, men bara nästan...

Nu ska denna donnan hoppa i "loppelådan".
Ny dag i morgon och då åker jag hem igen.
Zack hänger med hem.
"Min" älskade finaste lille pluttenutti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0