=)

Fick meddelade utav syster som undrade om jag ville gå på bio med Theo vilket jag så klart ville, men eftersom vi heter Velrumpa i mellanamn båda två så hade hon svårt att bestämma sig om hon skulle åka in till jobb på sin lediga dag eller inte.

Under tiden som hon velar så ringer Tobbe till mig. Vi har inte träffats på väldigt, väldigt länge. Det har varit mycket snack och lite hockey eller ingen hockey alls.
Eftersom han var gräsänkling denna helgen så frågade han om jag ville komma imorgon, sova över och bara umgås.
Hade varit kul, men fick höra vad Sis sa om bion och så.
Messar henne och ber henne skynda på velandet och det skulle hon.
Skickar ett mess till och berättar att jag ska ner till Tobbe och att vi ska in till Lund på kvällen på galaj med Jakob och då fick jag till svars att det skulle jag absolut göra och tänka på att jag är 36 och inte 56..haha..Sen skulle jag bara leeevvvvaaa!
Undrar om hon menar att jag är en kärring ;-)

Så efter mycket velande så åker jag till Tobias imorgon vid lunch tid.
Han har lovat mig massage då han är utbildad massageterapeut. Åh det är så skönt!
Senast jag fick massage var den 19 sept förra året, dagen innan vi åkte hem från Slovenien.
Det är ett tag sen och min rygg mår inte bra.

Kommer bli så skoj, men nu måste jag hoppa i bingen så jag vaknar i tid!

Adiós Amigos !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0