Fredag

Har varit ute på morgonrundan med Zack. Det var dock ett par timmar sedan. Det är så skönt att komma ut så, men hade jag inte haft Zack hade jag inte gjort det själv.
Trevligare med sällskap =)

Nu ligger Zack i sin lilla koja som han kryper in i när solen är för stark.



Skulle egentligen åka till Klippan idag till Zacks uppfödare för att träffa Zacks mamma & halvsyster som jag ska passa i september och så skulle jag lämna Zack till pappa, men nu blir det inget utav det.
Eftersom jag ska på 50 års kalas imorgon så är det onödiga rent ekonomiskt sätt att åka dit 2 dagar i rad.

Så nu får jag och Sanna bestämma en annan dag, som vanligt. Känns som om vi aldrig får ihop det..haha.
Det är dock bestämt att jag ska ha tjejerna så nu ska jag bara träffa dom med.

Zack stannar hos mig ett tag till.
Hans fjälla, Ronja, kommer hem idag =)

Har varit och matat Linas kise, Pettson. Som han pratade =)
Zack var måttligt intresserad. Han var så klart med inne.

Solen skiner idag med vilket är underbart!
Det är inte så varmt, men det gör inget.

Nähepp nu ska jag ringa moster.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0