Helsingborgs Festivalen, dag 2

Som vanligt hade jag och Theo grimaslekar på bussen och tåget =)

Jag skulle egentligen bara ta tåget in till festivalen bara för jag skulle slippa vänta så länge i Klippan.
Den omvägen blev en himla lång "väntetid" för jag kom inte hem förrän 01.25 i natt.
Jisses så skoj jag hade med Maria, Leon & Theo.
Måste dock får säga att jag föredrar lilla Munka, tystnaden ist för festivalyra och massa jädrans dunkadunka.

Timbaktu uppträdde när vi var på väg till tåget, så vi stannade och diggade lite till honom.
Maria, Leon & Theo körde radigostyrda bilar.
Theo tyckte det var obehangligt, men Maria & Leon blev som barn på nytt. Som dom skrattade, ja och jag med.

Träffade lite kända folk, som man ej träffat på ett tag. Skoj!

Jag låter bilderna tala för sig själv från gårdagens festival.

















FESTIVALEN


Folk som hoppar Bungy Jump


Niclas Strömstedt


Theo på skatearparken


Vi mötte Elin på Bishops Arms




Satt på DunkersBar nere vis hamnen och tog oss ett glas vin/öl







Theo med Naomi & Nathalia (eller Nathalie)





Timbaktu. Skitsuddig bild, men bra va han =)




I väntan på att få köra



Så där slutar festivalen för denna gången.

Tack Maria, Leon & Théo för en kul dag/kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0