Dagens tripp

Skulle åka till Lund, men det blev till Helsingborg där jag mötte upp Leon & Maria.

Leon skulle på anställningsintervju så jag & Sis var och fikade och kollade lite i affärer.
När vi sitter och fikar så ringer Leon och säger att han ska klippa mig så han kunde visa vad han gick för.
Det gjorde definitivt inte mig något.
Jag fick en gratis klippning och Leon fick visa vad han går för!

Vi var nere vid hamnen på DunkersBar och åt och kollade vi lite till i affärer.

Tog en bira på Bishops Bar vid Knutpunkten innan jag tog bussen hem.

Har haft ännu en toppendag med Maria & Leon.



Nyklippt




Funderar på om jag ska testa blondera mig helt.
Leon tyckte inte jag skulle göra det, men en gång måste jag testa. När vet jag icke, men nån gång.





Sitter nu hemmavid igen. Jag älskar mitt hem verkligen =)

Kollar Celebrity rehab with Dr Drew.
Det är riktigt bra. Detta är 4 säsongen som jag följer det.

Nu börjar det.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0