Måndag

Usch vilken dag!

Jag har haft värsta migränanfallet idag.
Det var riktigt länge sen jag hade det, men idag har jag haft det för hela den tiden jag inte haft det och lite till.
Ruskigt jobbigt har det varit.
Har fortfarande känningar, men det är nog på väg på rätt håll.
Gick inte upp förrän kl 16, eller rättare sagt jag kunde inte.
"Ulrik" har varit på besök och jag har fått snacka med VC två gånger så jag inte tar för många tabletter av diverse sorter.

Har köpt, eller ska köpa ett garderob i ek utav Lina & Roger.
Lina har varit här inne och mätt och flyttat rundor här. Hon är för go.
Roger kommer eventuellt in och fixar ihop det lite senare.

Jag har flyttat runt på lite tavlor för att det ska pebra omed skåp och så. Det kommer nog bli jättebra och framför allt så har betydligt mer plats för kläderna.
Bulan snacka bara.
Han skulle ju göra en stor garderob till mig men som vanligt är det mycket snack och lite hockey.
Han gör inte för många knop. Inga knop alls för att vara ärlig.

I morgon ska jag på möte med AF & FK. Får se vad vi kommer fram till.
Hade gärna arbetstränat hos min syster på Odd Molly. Tror dock inte det går eftersom det är i Danmark.
I så fall får det bli fler timmar och färre dagar.
Blir nog tröttsamt i längre för mig att pendla så.
Äsch, jag kommer väl fram till något som kommer passa mig och så.
Kanske blir att jag stannar kvar på ProXXimo. Återstår att se, men eftersom värken blev värre där så blir det nog ett ställe som inte är lika stressigt.

Nu ska jag precis bara slappa i soffan.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0