ODD MOLLY

Igår när jag träffade Maria på festivalen så fick jag en påse från hennes jobb.
När jag öppnade den började jag gråta. Inte för jag var ledsen utan av glädje.

Jag fick ett par jeans utav henne, en superfin blus och ett par nya solglajor (dom fick jag senare på kvällen) 
Har försökt fota, men inte så lätt men här är dom:



               

Jag sitter här och känner mig jättefin!

Har jag inte världens bästa storasyster så säg =))))
Anledningen att jag fick dom vara att jag förtjänade det.


Kommentarer
Postat av: bara jag

Ja dom var jätte fina ,tänk det var längesedan som min syster var så ok mot mig

2010-08-01 @ 13:54:21
Postat av: Anneli

Haha, du är rolig.



Klart hon är okej mot dig?!



Du har ju mig iaf =)

2010-08-01 @ 14:12:18
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0