Skillnad

Igår vaknade jag kl 9, hur pigg som helst och mådde bra.
Idag vaknar jag kl 11, känner mig slutkörd och överkörd.
Märkligt att dagarna kan ändras så på ett kick.

Så klart när jag mår bra så tror jag att det ska hålla i och bestämmer saker för att sen upptäcka att det inte höll i sig och måste avboka.
Jag vill så mycket och kroppen strejkar.
Det är tuff dom dagarna, men sen samtidigt så måste jag verkligen lära mig att lyssna på min kropps signaler och lära mig att den måste få samla ny energi och kraft innan jag far på som en ångbåt.

Jag trodde jag accepterat mina sjukdomar, men det märker jag nu att det har jag inte.
Detta är riktigt jobbigt och bara den som känner samma kan förstå.

Igår hade jag i alla fall en kanon dag så jag får suga på den karamellen lite istället.
Snart kommer en bra dag till och då får jag suga på den =)

Ha en underbar dag, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0