Torsdag

Har sovit riktigt uselt. Vaknar varje timme.
Zack har inte lämnat min sida många sekunder sen jag kom hit.
Just nu ligger han precis sidan om mig, på köksbordet ;-)
Hela natten har han legat inne hos mig. På golvet, i sin korg, i min säng eller i förtöljen som jag satte sidan om sängen med ett duntäcke i.
Jag la det där eftersom det blev alldeles för varmt att sova med och då passade Zack på att lägga sig där.
Han är för go ♥

Pappa är städartagen. Jag har aldrig i hela mitt liv sett honom städa som han gör nu =)
Han plockar undan, dammar, dammsugar och nu torkar han golvet.
Han kan om han bara vill =)

Själv gör jag inte många knop.
Har plockat undan lite i rummet där jag sover, annars har jag bara legat på spikmattan och nu sitter jag här.
Ska ta mig upp till byn sen. Måste köpa frimärke och posta brevet till FK.

Theo spelar spel på Leons dator. Han är i spelets drömland =)

Over ´n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0