Fredag

Gick ut och hämtade posten och där var ett brev där det stor: SEB.
Tänkte att det var väl nån reklam om att man kunde ta lån eller nåt, men öppnade det ändå.

Jag har fel, jättefel. Där i stod att jag blivit beviljad från en stiftelse som hjälper sjuka och jag fick en himla massa pengar =)
Jag satt här och tjohoade för mig själv, ringde mamma och tjohoade.
Blev verkligen tokasåglad.

I reumatiker tidningen så brukar dom göra reklam för olika saker som är bra för oss sjuka och jag har spanat in Back on Track saker och nu beställde jag en herransmassa.
Meningen var att jag skulle köpa en ullmadrass, men jag kör på detta i stället.

Jag beställde:

2 stycken knäskydd
2 par strumpor
1 par handskar
1 nackskydd som går ner halva överkroppen och ut till axlarna och upp i nacken
1 långärmad tröja
1 par långkallingar

För att jag är medlem i reumatiker förbundet så fick jag även 15% på hela köpet, så det blev ett par hundringar billigare.

Jag får allt nästa vecka och ändå så har jag lite pengar över så jag kan resa ner till mina älskade syster och Theo och hälsa på.
Theo fyller 6 år den 15:e och den 14:e har dom avslutning på skolan och jag kanske ska följa med =)

Det känns som det nya året som skulle bli mitt år började lite in i december istället för i januari.

Jag är så himmelskt glad!

Nu ska jag göra mig i ordning för att åka hem och ha en riktigt myskväll med Cattie och barnen. Kidsen vet inte ens om att jag kommer så det blir en suprise=)

Ha en underbar kväll!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0