Lördags shopping

Först när Monica kom så fick jag massa presenter, bara för att hon ville =)


Hyacinter i mossa och dom hänger i fönstret med olika julsaker i.
Jättefin!


En jättefin liten burk med hemmagjorda saffransbiscotti.

Sen fick jag en julklapp med men den fick jag absolut inte öppna nu.
Jag var på väg men hon vråla så jag blev bokstavligen skedarädd..haha..

Åkte till Cattie och kidsen och hämtade en amningkudde som jag ska prova att ha som avlastning för händerna när jag ligger och läser.

Vidare till Ikea och käkade frulle. Det var riktigt mumsigt och väldigt billigt.
När vi skulle gå ut så fick vi ju gå hela första planet för att komma ut, så det blev en snabbvisit inne på själva Ikea först.

Det blev även en supersnabbvisit på Väla. Vi valde att åka till Familia istället.

Där så strosade vi rundor och charmade (jag) butiksjobbare inne på Intersport..hihi..

Var inne på Cassel där jag hittade en tokfin jeansklänning. Min sugarmami köpte den till mig men jag var tvungen att ha ett långt linne och matchande strumpbyxor, så det köpte vi med.

  


Tydligen så är det fint nr man har spetts under klänningen =)

Köpte hårfärg. Det var 2 st flaskor i en förpackning. Perfekt!

Vidare till Åstorp och träffade Lizette, company och valparna.
Bamse är ju så jävla sur så man blir rädd för honom varje gång man kommer dit. Vi som var såna kompisar innan.
Selma och jag är polare igen =)

Jag bara smälte. Både Nemo och Bliss gick rundor på golvet. Såååå söta!





Sen bar det av hem, en jäkla omväg, men kul hade vi. Käkade pizza (som var riktigt god idag) och drack kaffe efteråt.

När Monica kört hem så fick jag ett ryck och storstädade jag och sen tonade jag mitt hår.

Nu sitter jag och käkar resten av pizzan, kolla "Så mycket bättre" och sitter här.

Ha en underbar fortsatt lördag, kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0