Måndag

Följde med mamma & pappa hem i lördags när dom hämtade Zack på villkoret att vi körde inom Åstorp så jag kunde träffa min valp.
Så blev det.
Herregud som hon har växt.
Hon är nästan, nästan dubbelt så stor som Nemo.
Så fort hon börjar komma på benen så lär hon nog springa av sig lite av allt det hull hon har.
Där är bra kräm i Selmas mjölk =)

När vi kom hem så åkte jag och mamma upp på julmarknaden.
Det var den fjuttigaste marknad jag någonsin sätt..hahaha..Löjligt liten!

Igår var det julskyltning och det var verkligen något.
Säger bara: Släng Er i väggen Munka-Ljungby!
Jag hade glömt att dom hade tomteparad här och orkester.
Här var massa mycket mer än hemma.

Idag har jag så in i helskotta förbannat ont i min nacke så jag är på tokdåligt humör.
Resten av kroppen gör också ont med inte som nackafan =/

Ska åka hem senare i eftermiddag.
Imorgon ska jag på möte med AF & FK.
Kan bli intressant och se vad dom har att säga till mig.
På onsdag ska jag vara på smärtrehab kl 08 och träffa läkare och massa andra som jobbar där.
Allt som allt kommer det ta mellan 5-6 h.
Kommer nog vara rätt mör när jag kommer hem igen.
Fredagen så ska jag och Monica till Familia och Ikea, söndag blir det bio.
Det händer en massa denna veckan.
Blir eventuellt att jag kanske, kanske åker till Cattie, William & Filippa på fredag och kolla Idol finalen med dom och sover över.
Beror på hur mör jag är efter shoppingen.

Ja det var min vecka det.

Nu ska jag gå och smörja in min nackafan!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0