=(

Enzo på Blocket 

Jag blir ledsen när jag tittar på när han springer där ute och busar i snön, hoppar  och har skoj.
Han har ingen aning om vad som väntar honom. Jag önskar att jag kunde ha honom kvar.
Jag tänker så himla mycket på vart han kommer och hamna, vad det är för en familj. Vet inte varför jag oroar mig.

Hans ägare har skrivit ej barn under fem år. Saken är den att min brorsson är 12 och han är rädd för honom.
Han är livrädd att åka bil. Han verkligen skakade i går när vi körde hem till mamma & pappa. Jag klappade honom & pratade med honom hela tiden, men det hjälpte inte.
Trodde att det skulle bli bättre när han låg i en transsportbur, men icke. Han andades tokfort och pep. Försökte prata lugnande till honom men icke, icke.

I morse så kom han upp i sängen och vi mös i en timme innan vi gick upp så han kunde gå ue och göra vad han skulle sköta.
Han är en riktig myshund & även en riktig bushund. Jag kommer sakna honom i massor.

Vet inte hur många gånger jag tänkt att ändra mig. Jag vet fortfarande inte om jag gör rätt. Eller jo, han har rätt att komma till någon där det finns en annan hund, som dock respekterar honom.

Kommer var en tung kväll i morgon när hon hämtar honom. Han har trots allt varit här i nästan tre veckor.

Mamma kommer och lämnar Zack på måndag, så han ska vara här ett par dagar. Pappa åker till London i morgon och mamma ska jobba.

Nä, nu slutar jag för jag har så satans ont i skallen.

Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0