Fredag - lördag

Var som sagt på vårdcentralen i går och fick den här grejen insprutad precis under huden som ska kolla något om antikroppar, skydd... Jag minns ej men den ska kolla om det skulle finnas spår utav tuberkulos.
Det gick bra i alla fall.

Efter det så gick jag hem en sväng för att sen åka och kolla synen och testa nya glasögon.
Synen var nästan den samma. Det skiljde lite grand bara. Det var skitjobbigt att sitta där och kolla synen.
Kände mig innestängd bakom den här meckapären.

Att testa gölasögon var inte det lättaste. Jag hade inget smakråd med mig ju så jag fick fota mig själv och skicka mms till pappa & Cattie. Till slut kom vi fram till ett par svarta.
Alla som jag provade var betydligt större än dom jag har nu, men jag var ju tvungen att välja ett par.



Jag vet att jag inte ser så glad ut, men jag kunde ju inte stå där och le för mig själv. Det var konstigt nog att jag stod och fotade mig. Jag var väldigt trött när jag tog detta kortet. Hade varit där inne i all evighet kändes det som.

Gick in en sväng på Väla efteråt. Skulle egentligen bara ner till Claes Olsson och köpa en datamus, men stannade till vid Jasmins jobb, pratade lite sen gick vi och lunchade.

När jag väl kom hem igen så var jag helt off. Seg som tuggummi. Vilade en stund sen gjorde jag ej så mycket mer än att kolla Let´s Dance på kvällen.
Fattar inte hur svenska folket tänker överhuvudtaget. Hur fan kan man rösta på Willy? Han är värdelös och programmet går väl ut på att rösta fram den som är bäst på att dansa inte sämst.
Idiotiskt!

Kollade precis om jag skulle gå och kolla Farsan på bio, men det känns lite så att gå själv. Får se hur jag gör. Än var där plats kvar.
Annars så har jag inga planer.

Mamma & pappa är och passa Vicke & Malousan. Dom skulle lämna Zack här till mig, men barnen ville ha honom ett tag. Så jag får se om jag överhuvudtaget går bort och hämtar honom.

Nu tyar jag icke mer.

Na Svidenje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0