Insändare

Jag har fått många positiva reaktioner på min insändare i Hd den 18 feb.
Jag har fått mail.
En kvinna ringde upp mig.
Familj & vänner tyckte den var bra skriven. Grannes väninna tyckte den var så bra att hon klippte ut den =)
Då blev jag glad!

Idag fick jag mail utav en tjej som också hade skrivit en insändare "Hästarna håller mitt humör uppe" den 15 feb. Jag läste den, men minnet är så himla dåligt.
Jag gick in på hennes sida på facebook (hon hade mailat mig där) och såg att hon också hade en blogg. Hon har lagt in info om ju fibromyalgi. En annan än den som jag lagt in för länge sedan.
Läs här

I går var där två stycken som svarat på just min insändare. Det är en del som ej förstår. En del som ej vill förstå. Som ej kan ta till sig att man kan vara sjuk utan att det visas på utsidan.
Det är tråkigt när nära ej fattar hur det är ställt, men nu skiter jag i dom. Dom får tro precis vad dom vill. Huvudsaken jag vet!
Resten skiter jag i nu faktiskt.

Nu ska jag gå och posta brev!

Tjingalong

Kommentarer
Postat av: Ina :)

Hej :) Såg du länkat till min sida :)

Håller med dig i dina ord. "Det är tråkigt när nära ej fattar hur det är ställt, men nu skiter jag i dom. Dom får tro precis vad dom vill. Huvudsaken jag vet!

Resten skiter jag i nu faktiskt." Bamse kramar Ina

2010-02-22 @ 23:35:57
Postat av: Anneli

Hej!



Ja jag gjorde det=)

Du hade en annan info om FM än vad jag har så den som va intresserad kunde ju läsa!



Men så är det. Innan brydde man sig mer, men nu skiter jag i det. Vill dom ej förstå eller försöka förstå, så är det upp till dom!



Kramisar

2010-02-24 @ 18:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0