Mixed things

I söndags så åkte jag till Spången och hämtade Zack. Enzo skulle vara själv hemma, men det gick inte. Han skällde som fan. Som tur fick han vara inne hos Ingela och det hade gått bra.

När vi kom hem så trodde Zack att han skulle bli mött utav Enzo. Zack sprang in, tittade, väntade men ingen Enzo kom.
När vi kom in till Ingela så, otroligt nog, blev båda glada av att se varandra.
Dom sprang rundor i gångarna och jagade. Det gick väldigt bra. Enzo sa till Zack om han blev för påflugen.

Sanna kom och hämtade Enzo lite efter nio på kvällen. Det var rätt okej faktiskt. Eftersom jag visste att hon skulle fixa ett bra hem till honom.

Fick meddelande i går att han fått ett nytt hem hos en dam runt 65 år, som har en liten hund redan. Hoppas verkligen att det går bra för honom.

Jag vet att jag verkligen tog rätt beslut. Nu förstår jag hur mycket jag har saknat Zack. Han är en underbar liten varelse. Han är otroligt kelig, pigg, busig och söt förstås.

Vad jag gjorde i måndags minns jag inte. Haha, bra minne man har. NOT!
Jo, jag tvättade nån maskin. Sen minns jag inte mer.

I går tvättade jag en maskin till eftersom jag renbäddade sängen så tog jag det direkt så är det gjort.

Jag var borta på det nya café & bistro och frågade om jag kunde får arbetsträna där och det fick jag. Om det är okej att jag får lov att jobba på lördagar istället för måndagar, eftersom då ska där vara en kille från gymnasiet, hela dagen.
I så fall så kommer jag jobba på eftermiddagarna ev kvällarna. Kanon!
Hoppas nu bara att både AF & FK går med på det. Ska på intervju hos båda den 2 mars.
Förhoppningsvis så börjar jag inom kort =)

På kvällen kom Sara & Nonne på en snabb visit, eftersom jag lurade Sara, dock inte medvetet. Jag gav henne fel tid till bussen. Jag kollade fel håll..haha.
Zack blev överlycklig när Nonne kom in och busade med honom. Dom sprang rundor här inne.

Pratade med pappa, Maria & Theo på msn. Dom fick inte i gång Skype och för en gångs skull så kunde jag prata över msn.
Maria har fått ett kanon erbjudande från Odd Molly. Dom hörde av sig till henne. Det var nog ödet!
Dom erbjöd henne att vara chef för butiken dom ska öppna i Köpenhamn.
Jag hoppas ju självklart att hon ska ta det för då kommer dom närmare mig. Det är dock ett stort steg för henne att flytta från London där hon har bott mestadelen av sitt vuxna liv. Jag håller allt jag kan hålla för att det ska gå som jag vill =)

Zack ska komma upp och kolla ut hela tiden. Han är för rolig. Han ska vara med i köket när man är där. Han ska dock ej sitta på golvet utan uppe på vasken så han ser allt man gör.
Han vill gärna ha närhet.
Just nu ligger han under databordet och sover.
Han är så go så go.

Nä, nu måste jag fixa til mig lite eller jag ska ska byta byxor bara..haha..Monica & Evelina kommer snart. Vi ska in till Maxi och sen gå en sväng på stan.

Ha det bra, kram


Zack kollar Let´s Dance


Mys i soffan


Spanar


Zack har gömt sitt godis i soffan


Finaste man har sätter man på bordet


Vilar sig lite


Måste vara med. Ser lite farligt ut bland alla knivar, men han satt still



Det var alles.

Ha en bra dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0