Tjohejsan =)

Idag när jag hade duschat så fick jag för mig att jag skulle prova mina favorit jeans som jag inte kunnat ha på mig under dom senaste 2,5-3 åren.
Dra på trissor, jenasen passa. Kan man bli annat än glad =)

Som sagt i dag flyttar Enzo hem till Sanna igen för att senare komma till ett nytt hem där det finns en doggy som sällskap.
Jag ska köra hem till Spången och hämta Zack och då kan man ju slå två flugor i en smäll, lämna Enzo i Klippan så slipper Sanna stressa inom efter jobb.
Sitter och väntar på svar från henne. Tar en himla tid!

I kväll ska jag gå min kvällspromenad som tar ca 35-45 min. Ska bli skönt att sätta igång igen. Tror det var en månad sen jag promenerade min runda.
Även om jag ej gjort det så gick jag ner sammanlagt 15 cm (armar, lår,mage & stuss) under den månaden.
Så nu ska det bli nice att börja igen och så fort jag blir frisk från viruset och hostan så ska jag börja hos sjukgymnasten igen med stryketräningen.

Varje gång jag börjar igen efter att varit sjuk, så blir jag sjuk igen. Snacka om otur!

Nä nu ska jag ta mig en fiak & kopp kaffe.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0