Torsdag

Ringde upp till Spenshult och pratade med en kvinna på mottagningen. Berättade för henne angående besöket jag gjorde den andra februari.
Jag ska höra av mig när alla undersökningar är klara så ska jag få prata med min läkare där uppe.

Var på vårdcentralen igen. Tur man har frikort. Jag är så trött på min hosta och att viruset aldrig försvinner. Inne på fjärde vecka nu.
När Marina kom in i undersökningsrummet så sa hon: - Jaha och varför är du här?
Jag svarade henne att jag var bara där för att läsa tidningen och hälsa på henne.
Som hon skrattade.
Vi tog nya prover som man tog på dom som haft hosta en längre tid. Sen fick jag en ny sorts astmamedicin: Singulair, i tablettform.
Ska hämta den i morgon och börja med den på kvällen.

Kvinnan på Spenshult, som jag pratade med, och husläkaren sa att reumatiker lätt får virusinfektioner & vätska i lungorna. 
Så med detta och min astma så är det som det är. 

Annars har jag inte hunnit med mer förutom ha varit ute med Zack. Fast det är jag varje dag, 3-5 gånger/ dag är vi ute och promenerar.

Victor & Malou kommer vid 16-tiden. Zack kommer bli överlycklig när dom kommer.
Han älskar barn!

Det var allt för nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0