Torsdag

Har precis ätit en tallrik gröt och sitter nu och dricker en kopp java.

Ska köra Ingela till tåget vid 11. Gottegrisen ska till Thailand och vara borta i 3 veckor. Ärligt talat så kan hon behöva lite semester flr hon jobbar jämt och ständigt.
Under tiden har jag tillgång till hennes bil. Det är dock inte bara tuta och köra. Det kostar ju också en del.
Ingela säger att jag ska köra så mycket jag vill bara där är bensin så hon kommer till jobbet dan efter..haha.

Förutom det så har jag inte så mycket planer. Jag ska köpa lax bara. Där var billigt på Maxi ich sen på Ica i Skälderviken.
Får se hur det är på vägarna. Dom har ju varnat för halka. Kan förstå det eftersom det regnar och är minusgrader. Det var faktiskt +1, men ändå!

I morgon så ska jag ner till VC. Dom ska kolla om jag har/haft tuberkelos eftersom jag har blivit sämre sen jag var i Slovenien. Tror inte där är något, men man kan ju kolla upp det i alla fall. Man sätter i en grej i armen så ska den sitta där nån dag sen läser dom av den. Har gjort det en gång innan när jag skulle få börja med Enbrel- sprutorna.
Marina är verkligen toppenbra för hon kollar ALLT! Det känns tryggt.

Efter det så ska jag till Smart Eyes vid Väla för att kolla synen och skaffa nya glasögon. Fick ju pengar från en fond för just detta. Annars hade jag inte haft råd.

Det var allt! Ha en ba torsdag, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0