7 januari

Hyresvärden hörde faktiskt av sig. Riktigt trevlig var han också för den delen.
Jag fick stå ut till i morse sa han och jag kunde ju inte svara emot på det.
Kan dom inte göra något som kan dom inte.
Nu är saken den att allt stängdes av. Det brummande, störande ljudet försvann och värmen likaså.

Satt och kollade tv på datan och tyckte att det började blir lite för kallt här inne. Näsan blev bara kallare och kallare.
Kollade termometern som sakta men säkert vandrande nerför.

Jag satte på extra elementet en stund och stängde av det när jag skulle sova. Får ju spara på elen lite.

Vaknade vi 5-6 tiden och då var det nere i 16 grader.
Tänkte först skicka ett meddelande men dom märker ju när som kommer hit att allt är stängt och somnade om.

Har precis lagt mig i sängen fullt påpälsad och extra elementet på. När det är så kallt har jag massa ont i mina leder.
Framför allt händer och knä, fötter.
Ryggen har också börjat bråka med mig igen. Har börjat med spikmattan igen. Det hjälper lite för stunden i alla fall.

Hur dagen ser ut idag har jag inte en susning om. Tar den som den kommer.

Nu ska jag återgå till min finaste Sofi.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0