Dagen O

Åkte in till Helsingborg idag för att hämta min "nya" mobil.

Jag var lite kluven igår, men nu kan jag säga att det är jag definitivt inte längre.
Den är verkligen i min smak, förutom färgen. Jag är inte en pink lady.
Men annars är jag helnöjd.



Bilderna är lånade från nätet.

Träffade Linn i staden. Det var henne som jag köpte telefonen utav.

På vägen hem så träffade jag Halal (?), som jobbar på pizzerian här vid mig.
Cattie kom också och tog samma tåg som mig.

Det är typ det som har hänt idag och inte blir det några knop nu i kväll.
Jag är fasligt trött. Har gäspat precis hela dagen och jag känner mig så otrevlig när jag står och pratar med någon och gäspar som om jag inte sovit en blud på veckovis.
Kan dock icke hjälpa det.

Nu ska jag spela lite sen sätta mig i soffan och kolla The real housewives of New Jersey.
Sen ska jag nog hoppa i bingen. Har sagt fleara dagar i rad att jag ska lägga mig i tid och gör aldrig det.
Har i och för sig ingen tid att passa dagen efter, men vill ändå få tillbaka en rutin.

Ha det!

Kram

Kommentarer
Postat av: Piddor

Hade den t-fonen innan o var inte nööjd..:) Köpte en Iphone istället...dagens ilandsproblem... hahahaa....kunde inte sova mer så jag får väl skriva till bästa munkatösen litta.. hoppas allt e lax med dig... fick ett par whiskey för mööd igår o kan fejn inte sova när jag har druckit... men skit i det för man kan ju alltid lägga sig ett par kvarter under dagen.... take care.. ;)hug hug

2010-01-17 @ 07:31:09
Postat av: Anneli

Var det den som du hade sist du hälsade på?

Jag tycker den är bra än så länge.



Ja ibland kan det bli nån för mycket..hehe..Hoppas du mår bra idag!



Bästa Munkatösen =) Det tackar man för. Antar att du inte känner ngn annan här ändå..hihi.



Kram kram på dig med

2010-01-17 @ 14:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0