Fredag

Idag har Jessica och Hugo varit hos mig. SOm lillplutten har växt. Jättesöt är han!





Det var jätte trevligt!
Vi fikade på kladdkaka som jag gjort. Vi tog en promenad. Så kallt det var om ansiktet. Kändes som det skulle förfrysa..haha..
Sen så delade vi en pizza.

Sitter här och väntar på att jag ska ta bussen till Klippan. Ska till badhuset en sväng för lite fredagsmys i bastu och varmvattenbassängen.

I kväll börjar Let´s Dance! Får se vilken som blir ens favorit denna omgången.
Det var Morgan & Magnus förra omgången!

Sitter här och fryser. Mina händer/fingrar är kalla som bara den. Ja, jag vet att jag tjata om värmen inomhus, men jag fattar inte hur han är funtad.
Ingela fick låna min ena termometer igår och hon hade 15 grader. 15 GRADER!!!! Det är helt sjukt!

Men men, what to do???

Vi hörs i kväll. Ha det bra!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0