Hej

Lillfisen Zack skulle sova inne hos mig i natt. Det var upp & det var ner, det var ut och sen var det lek.
Så sömnen blev sådär plus att jag hade svårt att komma till ro. Sängen är ju icke gjort för mig precis =)

I dag har Zack varit hos vertrinären och dragit ut en valptand som icke ville trilla av själv.
Tandläkaren sa att det var bra att pappa kom dit med honom för den hade aldrig trillat av. Roten var betydligt större än själv tanden och den var krökt.

Nä vi hämtade honom, pappa & jag, så ställde han sig upp, men la sig lika snabbt igen. Han var ju helt groggy och trött.

När vi kom hem så la vi honom i krogen men han gick själv upp nästan direkt.
Hungrig var han eftersom han ej fått äta sen i går halv 6 på kvällen.

Jag har varit ute och gått med honom och då var han precis som han brukar. Busade med kopplet och skuttade rundor.

Nu ligger han här hos mig och sover.

Själv har jag ont. Ont här och ont där...haha..vad ska man göra?
Trött är jag också.

Tror jag ska lägga mig och läsa lite.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0