Klart

Nu har jag bestämt mig. Enzo stannar hos mig.

Han är en glad & busig liten kille som ger mig mycket glädje.
När man är ute med honom på tomten så springer han fram och tillbaka och tycker verkligen det är skitkul =)

Både i går och i dag har jag varit ute och gått långa rundor med honom utan koppel. Han är riktigt duktig. Stannar så fort jag kallar på honom om han springer en bit framför annars så går han sidan om mig.

Ska vänta med att trimma hans päls. Han får ha det långt och lika en kina.man tills det blir lite svalare väder.

Sanna var här precis för att kolla en knuta som jag upptäckt. Det är ett litet navelbråck, men var inget farligt!

Har varit inne och kollat på Blocket, då min bror skickade en annons på en Malteser. Dom är skitsöta när dom är valpar ju.
Där var även en bild på en som hade långt hår i ansiktet och kort på kroppen. Såg ut som den hade page..haha.
Sen var där två stycken som hade tottar. Ärligt talat såg det inte klokt ut. Enzos första ägare hade också totte på honom men den tog Sanna av honom när hon fick honom.
Annars hade jag gjort det.

Idag händer inte så himla mycket.
Skulle egentligen till Sanna och skriva papper, men det var tydligen ingen brådska.

Har icke mer att förtella!

Adiós

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0