Lördag

Idag kommer mamma, pappa & Zack och hälsar på. Jag ska bjuda på köttbullar, potatis och försöka på mig att göra sås..haha.

Ska bli kul att ser hur Zack & Enzo går ihop.

I går kväll så kräkte Enzo. Antar att det var för han käkar snö.
I morse så bara hör jag att han ulkar när han sitter i soffan. Jag flyger upp i all världens fart. MIN SOFFA!!!
Snacka om ett underbart uppvaknande..eller inte.
Jag har ju lagt en tjock filt öer hela soffan, men det kvittar.

Han kräkte igen och jag tycker synd om honom för han ser så skyldig ut. Precis som han tror att han gjort något fel.
Det har han ju inte föruom att han äter snö.
Får se hur det går under dagen.

Undrar hur han bodde innan. Han kanske tycker min lägenhet är för liten. Han kan ju inte springa här precis. Jo det kan han men inte några långa sträckor.

Jag & Oscar skulle egentligen på bio i dag, men den började kl 21 och varade till nästan 00, så det hoppade vi. Då hinner man ju somna..haha.
Vi ska ta det i morgon i stället då filmen börjar kl 15.

Nästa lördag är det dags för bio igen. Denna gången med Monica & Evelina.

Nä, om man skulle gå och äta frukost.

Känner mig helt snurrig i planeten. När jag la mig så tog jag en värkttablett till, vilken jag egentligen ska göra. Ta två till natten, men jag blir ju såsig. I alla fall så fick jag ta en till för jag hade så jäkla ont.

Nu ska jag äta frulle!

Ha en underbar lördag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0