Måndag

Har varit i Helsingborg en sväng, Ikea och en snabbis på Väla.

Föräldrarna kollade bäddsoffor på Ikea. Jag köpte mig två små bord. Blev väldigt nöjd.
Det andra jag hade var så stort. I och med jag har en fotpall så tar den också plats och hade jag den framme så tyckte jag att det blev alldeles för stökigt här och det gillas inte!



Nu är det bara en ny matta, sen så är jag nog rätt nöjd!
Sen samtidigt så är denna mattan minne av min farmor!

Det var väldigt skönt att komma hem till mitt eget, samtidigt så har man haft det bra i Spången.
Borta bra men hemma bäst!

Ingela har varit här en sväng i kväll och snackat lite och lämnat min post, annars så har jag bara slappat, kollat tv och så.

Ska krypa till kojs snart. Har feber och mår lite si sådär.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0