Måndag

Igår så hade jag 22 grader när jag vaknade hade det sjunkit till precis under 19 grader.
Det var lite kyligt när man vaknade upp.
Kan säga att jag stannade kvar i sängen länge.

Jag tänker på Ingela och dom andra på den sidan, som har snorkallt inne.
Man fryser även om man har raggsockor på när man är inne hos Ingela. Kylan biter rakt igenom.
Hon brukar inte tycka att det är kallt inomhus, men nu hade hon tom hört av sig till hyresvärden.
Jämtfört med hennes har jag varmt trots jag ej har det varmt.

Har varit inne på öron näsa hals idag pga mojs i bihålorna. Ska ta kortisonspray dagligen i ett par månader sen blir det en ny röngten.
Ska även skölja med koksaltlösning.
Det blir säkert toppenbra!

Gick en liten tur på stan efter varit på sjukhuset, men åkte hem rätt snart igen. Pallade inte gå rundor. Trött som en gnu som vanligt =(
Det kommer nog en vändpunkt snart =) 

Det blir inget av med att arbetsträna hos Ingela.
Det går inga bussar dit. Jo, där går en där jag åker hemifrån 12.30 och är framme 16.00. Haha, alldeles lagom tills man ska sluta. Löjligt ju!

Får kolla runt lite vart jag skulle kunna vara. Kanske kollar på Fritids som jag tänkt innan. Bageriet kanske. Nåt kommer jag nog fram till. Dröjer ju ett antal månader innan det är dags.

Här händer icke så mycket mer idag.
Håller på att laga middag, lax & ris. Mumma!
Blir nog att jag kolla på fiolm sen. Finns ju inget på tv ikväll.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0