Onsdag

Natten gick jättebra med lille Enzo.
Han var uppe hos mig en liten stund, annars så sov han i sin korg hela natten.

I går kväll när jag var ute med honom utan koppel så var han hur glad som helst.

Gick superbra både i går och i dag. Han springer en bit och vänder sig om och kolla så man är med.
Han kommer direkt när man kallar.

Hände en liten olycka i dag. Kan hända att han sa ifrån när han stod borta vid dörren, men det hörde jag inte.
Inte så lätt när man kommer till ett nytt ställe och ej vet hur han ska göra.

Vi har busat med en boll som han fick som han tyckte var skitkul. Han sprang efter den om och om igen.
Vi har varit ute i snön vilket han älskade.

Christian var här en runda innan idag och drack kaffe och pratade lite.
Väldigt trevligt var det.

Det snöar som bara den. Det regnade innan med så det är snorhalt ute. Höll på att trilla innan. Hade varit snyggt om man gjort. Kunde blivit dyrt för hyresvärden.
Jag har sopat trappan 4 gånger, men nu struntar jag i det tills det snöat klart.
Det har kommit riktigt mycket snö.







Händer inte så mycket här i dag. Knappast något väder att gå ut i, bara preics med Enzo.

Mamma är så sugen på att komma hit med Zack för att se hur dom går ihop.
Maria ville komma hem igen för att träffa honom.
Sa till Theo i går när jag pratade med honom att när han kommer hem till Sverige så får han va här och ta hand om Enzo och vi kan låtsa att det är hans hund undr tiden dom är hemma =)
Han svarade dock inte eftersom han ej tycker om att prata i telefon.

Nä, nu tyar jag icke mer.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0